План роботи на четвер 1 грудня 2011 року.
- Створити блог, присвячений вивченню певної навчальної теми.
 - Створити у блозі кілька повідомлень про хід навчання та розмістити у них:
 - у першому повідомленні - опис навчальної теми та календар її вивчення;
 - у другому - опис навчального завдання, гіперпосилання на презентацію, що буде спільно розроблятися учнями, та критерії її оцінювання;
 - у третьому - форму для опитування з теми;
 - у четвертому - ґаджет з відображенням спільної презентації;
 - у п'ятому - підсумки вивчення теми та гіперпосилання на електронний журнал з оцінками за тему.
 - Розмістити у блозі фотоальбом з власними фото як окремий ґаджет.
 - Додати до блогу ґаджет з опитуванням за темою Вашого блогу.
 - Додати ґаджет з переліком посилань на ресурси Інтернету з теми, що вивчається.
 - Розмістити на блозі карту Google з зображенням Вашого населеного пункту.
 - Занести адресу блога до реєстраційного листа.
 - Залишити коментарі у блозі "Тренінги освітян Полтавщини".
 
Рекомендації до виконання.
Для створення блогу потрібно:
- Відкрити у вікні браузера головну сторінку сервісу Blogger(http://blogger.com).
 - Ввести дані вашого облікового запису Google.
 - Вибрати на сторінці Blogger: Панель інструментів гіперпосилання Створити блог.
 - Увести у поле Заголовок блогу назву блогу.
 - Заповнити у полі Адреса блогу (URL) частину URL-адреси блогу. Повна URL-адреса матиме вигляд http://адреса.blogspot.com, де адреса – уведений користувачем текст.
 - Вибрати гіперпосилання Перевірити доступність для перевірки адреси на унікальність. За потреби змінити адресу.
 - Вибрати гіперпосилання Продовжити.
 - Вибрати початковий шаблон оформлення блогу із запропонованих. Вибрати гіперпосилання Продовжити.
 - Вибрати на сторінці Blogger: Готово відповідне гіперпосилання для подальших дій:
 
- вже зараз розпочати створення дописів – для створення та публікації першого повідомлення у блозі. Така сама дія буде виконана при виборі гіперпосилання Початок ведення блогів;
 - налаштувати дизайн блогу – для вибору шаблону оформлення, фону, розмітки сторінки, кольорової гами, шрифтів та ін.
 
Для створення повідомлень та налаштування блогу
Для створення нового повідомлення слід вибрати гіперпосилання Нова публікація у верхній частині веб-сторінки блогу, а для зміни оформлення – гіперпосилання Дизайн. В обох випадках здійснюється перехід на сторінку налаштувань блогу, що має кілька вкладок.
Призначення вкладок налаштування блогу:
- Надсилання дописів - Створення, редагування, збереження, попередній перегляд та публікації повідомлень автором блогу
 - Примітки - Опрацювання коментарів. Кожен коментар до повідомлень автор блогу може позначити як спам, видалити повністю або видалити лише вміст коментаря
 - Налаштування - Змінення автором заголовка блогу, додавання опису, включення до списків блогів, що переглядаються пошуковими системами, встановлення дозволів, форматування блогу та ін.
 - Дизайн - Додавання автором блогу гаджетів, змінення розташування окремих елементів сторінки, вставлення зображення у заголовок блогу, змінення шаблону оформлення блогу та ін.
 - Статистика - Отримання автором даних про кількість переглядів блогу та окремих публікацій, місцезнаходження відвідувачів тощо.
 
Для редагування тексту повідомлення та відповідного HTML-коду потрібно вибрати кнопку з зображенням олівця. Після завершення редагування вибрати кнопку Опублікувати допис.
Для додавання ґаджету потрібно:
- Відкрити сторінку блогу.
 - Вибрати посилання Дизайн у верхній частині сторінки.
 - Вибрати місце для ґаджета та гіперпосилання Додати ґаджет.
 - Вибрати категорію та вид ґаджету.
 - Вибрати кнопку + у верхньому правому куті опису ґаджета та виконати налаштування ґаджета. Вибрати кнопку Зберегти.
 - Вибрати кнопку Зберегти та гіперпосилання Дивитися блог.
 
Сьогоднішній семінар дозволив познайомитися з основами ведення блогів, що в подальшому стане в нагоді для використання в роботі як конкретного вчителя, так і методичного кабінету загалом. Дякуємо :)
ВідповістиВидалитиДуже вдячна за нові знання про блоги. Тепер маю багато думок щодо вдосконалення своєї роботи.
ВідповістиВидалити